SOFT-TEC Lublin

SOFT-TEC LUBLIN - KASY FISKALNE

kasy fiskalne, drukarki fiskalne, oprogramowanie, terminale płatnicze, bileterki autobusowe, metkownice, wagi, kolektory danych, sprawdzarki cen i wiele więcej...
ZAPRASZAMY

LekarzPLUS

Przeprowadzanie wizyt, rejestracja pacjentów i znacznie więcej…

Lekarz PLUS to system przeznaczony do prowadzenia gabinetów lekarskich, przychodni i klinik. Oferuje wszystkie niezbędne funkcje do realizacji wizyt, wystawiania dokumentów i rejestracji pacjentów. Dzięki Lekarzowi PLUS realizacja wizyt jest dużo szybsza, co pozwala przyjąć więcej pacjentów niż dotychczas, a sprawdzony system powiadomień zapewnia lepszy wskaźnik odbytych wizyt.

Aplikacja zapewnia pełną integrację z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS, posiada sprawdzony moduł Bazy Leków Pharmindex, a także umożliwia wygodne raportowanie zdarzeń medycznych do systemu P1. Intuicyjne szablony wizyt zapewniają z kolei szybszą i efektywniejszą pracę. Warto też dodać, że rejestracja pacjentów realizowana jest bez pobierania prowizji – niezależnie od ich liczby.

Zarządzanie wizytami

  • planowanie wizyt
  • wyszukiwarka zaplanowanych wizyt
  • filtr wizyt: status i termin
  • podgląd zrealizowanej wizyty
  • możliwość wydruku wizyty lub jej części
  • usuwanie wizyty
  • planowanie wizyt w podziale na terminarze dla placówek specjalistycznych
  • wyszukiwarka pacjentów podczas dodawania wizyty
  • pogląd zaplanowanej wizyty przed jej rozpoczęciem – sprawdzenie danych pacjenta, podgląd historycznych wizyt, weryfikacja statusu ubezpieczenia w systemie eWUŚ
  • możliwość powielenia historycznej wizyty pacjenta (poprzedniej lub starszej)
  • uzupełnienie daty, godziny i czasu trwania wizyty.
  • automatyczna adnotacja o opóźnieniu jeżeli wizyta odbywa się po czasie jej zakończenia.
  • pasek pomocniczy z najważniejszymi informacjami o pacjencie widoczny podczas wizyty
  • możliwość raportowania zdarzeń medycznych

Przeprowadzanie wizyt

  • opisywanie całości wizyty lub jej części z użyciem gotowych szablonów
  • podział wizyty na sekcje: wywiad, badanie fizykalne, zalecenia, rozpoznanie, zwolnienia, skierowania, recepty
  • półautomatyczna sekcja zaleceń uzupełniana podczas wizyty
  • wyszukiwanie rozpoznania po wpisaniu fragmentu nazwy lub kodu literowego choroby
  • wystawianie e-Recept, e-Skierowań i e-Zwolnień
  • możliwość wystawiania refundowanych recept i skierowań, gdy pacjent jest ubezpieczony
  • opcja dodatkowego opisu wizyty w polu „Notatka do wizyty”

Pacjenci

  • szczegółowa lista kartotek pacjentów
  • dostęp do pełnej informacji o pacjentach: historii wizyt, wyników badań, wydanych e-recepty i e-zwolnień itp.
  • łatwe wprowadzanie informacji oraz edycja istniejących danych
  • Intuicyjna wyszukiwarka konkretnych pacjentów

Baza leków (Pharmindex)

  • wygodna wyszukiwarka konkretnych leków
  • łatwe porównywanie i dobór leków dla pacjenta
  • dostęp do szczegółowych informacji o lekach: m.in. dawkowania, ilości w opakowaniu i szczegółowych danych o składnikach.
  • szybki wgląd do ulotki produktu oraz charakterystyki produktu leczniczego.

Baza plików

  • wygodne gromadzenie dokumentacji w jednej wspólnej bazie;
  • możliwość dodawania plików w kontekście całej organizacji, kartoteki pacjenta, trwającej wizyty;
  • widok listy plików z możliwością filtrowania według lokalizacji, typu, daty i powiązań z wizytami;
  • szybki dostęp do plików z różnych miejsc w aplikacji (moduł główny, kartoteka pacjenta, panel boczny wizyty);
  • bezpieczne przechowywanie dokumentów medycznych. Dostęp ograniczony dla uprawnionych użytkowników;
  • wygodne dodawanie kolejnych plików dzięki funkcji „drag & drop” lub wybór z dysku;
  • podgląd lub pobieranie dokumentów w zależności od ich formatu.

Rejestracja

  • wygodny graficzny terminarz wizyt
  • dzienny, tygodniowy lub miesięczny widok w kalendarzu rejestracji
  • wyszukiwarka wolnych terminów
  • wybór przedziału czasowego, w którym możliwe jest dokonanie rejestracji oraz jej anulowanie
  • możliwość rozpoczęcia wizyty bezpośrednio z poziomu terminarza
  • automatyczne wysyłanie powiadomień SMS i potwierdzeń rejestracji do pacjentów
  • możliwość przyjmowania płatności online za wizytę w ramach zaliczki lub pełnej kwoty
  • określenie, w jakim przedziale godzinowym pacjenci mogą się rejestrować

Integracja z systemami

  • program do gabinetu zintegrowany z państwowymi systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS
  • szybka wymiana informacji pomiędzy programem a bazami danych

Zarządzanie gabinetem

  • generowanie szczegółowych raportów
  • układanie grafików pracy personelu
  • wysyłanie powiadomień SMS i wiadomości e-mail do personelu
  • zarządzanie z poziomu komputera i smartfona

Fakturowanie

  • integracja z programem Subiekt GT oraz systemem ERP Navireo
  • automatyczne wystawianie dokumentów handlowych (faktury, paragon, zamówienie, faktura proforma)
  • wybór momentu, w którym należy wystawić dokument handlowy. Po stworzeniu rezerwacji, przy zmianie statusu rezerwacji lub po zmianie statusu płatności.
  • Wysyłka dokumentów do klientów w formie załączników do wiadomości e-mail
  • powiadomienia dla pracowników o wystawionych dokumentach sprzedaży dla konkretnej rezerwacji. Wiadomości e-mail mogą być wysyłane na współny adres firmowy lub na indywidualny adres pracownika.

Własna strona www

  • tworzenie strony wizytówkowej dla gabinetu (adres generowany jest na bazie nazwy firmy)
  • możliwość zamieszczenia na stronie do trzech formularzy rejestracji
  • opcja dostosowania treści i wyglądu opisu wyświetlanego na stronie wizytówkowej
  • możliwość dostosowania logo gabinetu i baneru. Edycja danych kontaktowych w rodzaju godzin otwarcia gabinetu, numeru telefonu czy adresu
  • możliwość dodania na stronę odnośników prowadzących do konta firmy na Facebooku i Instagramie.
  • pozycjonowanie strony (SEO) – dodanie meta tytułu i meta opisu lub możliwość skorzystania z tekstów wygenerowanych przez Lekarz Plus

Partner InSert