Przeprowadzanie wizyt, rejestracja pacjentów i znacznie więcej…
Lekarz PLUS to system przeznaczony do prowadzenia gabinetów lekarskich, przychodni i klinik. Oferuje wszystkie niezbędne funkcje do realizacji wizyt, wystawiania dokumentów i rejestracji pacjentów. Dzięki Lekarzowi PLUS realizacja wizyt jest dużo szybsza, co pozwala przyjąć więcej pacjentów niż dotychczas, a sprawdzony system powiadomień zapewnia lepszy wskaźnik odbytych wizyt.
Aplikacja zapewnia pełną integrację z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS, posiada sprawdzony moduł Bazy Leków Pharmindex, a także umożliwia wygodne raportowanie zdarzeń medycznych do systemu P1. Intuicyjne szablony wizyt zapewniają z kolei szybszą i efektywniejszą pracę. Warto też dodać, że rejestracja pacjentów realizowana jest bez pobierania prowizji – niezależnie od ich liczby.
Zarządzanie wizytami
- planowanie wizyt
- wyszukiwarka zaplanowanych wizyt
- filtr wizyt: status i termin
- podgląd zrealizowanej wizyty
- możliwość wydruku wizyty lub jej części
- usuwanie wizyty
- planowanie wizyt w podziale na terminarze dla placówek specjalistycznych
- wyszukiwarka pacjentów podczas dodawania wizyty
- pogląd zaplanowanej wizyty przed jej rozpoczęciem – sprawdzenie danych pacjenta, podgląd historycznych wizyt, weryfikacja statusu ubezpieczenia w systemie eWUŚ
- możliwość powielenia historycznej wizyty pacjenta (poprzedniej lub starszej)
- uzupełnienie daty, godziny i czasu trwania wizyty.
- automatyczna adnotacja o opóźnieniu jeżeli wizyta odbywa się po czasie jej zakończenia.
- pasek pomocniczy z najważniejszymi informacjami o pacjencie widoczny podczas wizyty
- możliwość raportowania zdarzeń medycznych
Przeprowadzanie wizyt
- opisywanie całości wizyty lub jej części z użyciem gotowych szablonów
- podział wizyty na sekcje: wywiad, badanie fizykalne, zalecenia, rozpoznanie, zwolnienia, skierowania, recepty
- półautomatyczna sekcja zaleceń uzupełniana podczas wizyty
- wyszukiwanie rozpoznania po wpisaniu fragmentu nazwy lub kodu literowego choroby
- wystawianie e-Recept, e-Skierowań i e-Zwolnień
- możliwość wystawiania refundowanych recept i skierowań, gdy pacjent jest ubezpieczony
- opcja dodatkowego opisu wizyty w polu „Notatka do wizyty”
Pacjenci
- szczegółowa lista kartotek pacjentów
- dostęp do pełnej informacji o pacjentach: historii wizyt, wyników badań, wydanych e-recepty i e-zwolnień itp.
- łatwe wprowadzanie informacji oraz edycja istniejących danych
- Intuicyjna wyszukiwarka konkretnych pacjentów
Baza leków (Pharmindex)
- wygodna wyszukiwarka konkretnych leków
- łatwe porównywanie i dobór leków dla pacjenta
- dostęp do szczegółowych informacji o lekach: m.in. dawkowania, ilości w opakowaniu i szczegółowych danych o składnikach.
- szybki wgląd do ulotki produktu oraz charakterystyki produktu leczniczego.
Baza plików
- wygodne gromadzenie dokumentacji w jednej wspólnej bazie;
- możliwość dodawania plików w kontekście całej organizacji, kartoteki pacjenta, trwającej wizyty;
- widok listy plików z możliwością filtrowania według lokalizacji, typu, daty i powiązań z wizytami;
- szybki dostęp do plików z różnych miejsc w aplikacji (moduł główny, kartoteka pacjenta, panel boczny wizyty);
- bezpieczne przechowywanie dokumentów medycznych. Dostęp ograniczony dla uprawnionych użytkowników;
- wygodne dodawanie kolejnych plików dzięki funkcji „drag & drop” lub wybór z dysku;
- podgląd lub pobieranie dokumentów w zależności od ich formatu.
Rejestracja
- wygodny graficzny terminarz wizyt
- dzienny, tygodniowy lub miesięczny widok w kalendarzu rejestracji
- wyszukiwarka wolnych terminów
- wybór przedziału czasowego, w którym możliwe jest dokonanie rejestracji oraz jej anulowanie
- możliwość rozpoczęcia wizyty bezpośrednio z poziomu terminarza
- automatyczne wysyłanie powiadomień SMS i potwierdzeń rejestracji do pacjentów
- możliwość przyjmowania płatności online za wizytę w ramach zaliczki lub pełnej kwoty
- określenie, w jakim przedziale godzinowym pacjenci mogą się rejestrować
Integracja z systemami
- program do gabinetu zintegrowany z państwowymi systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS
- szybka wymiana informacji pomiędzy programem a bazami danych
Zarządzanie gabinetem
- generowanie szczegółowych raportów
- układanie grafików pracy personelu
- wysyłanie powiadomień SMS i wiadomości e-mail do personelu
- zarządzanie z poziomu komputera i smartfona
Fakturowanie
- integracja z programem Subiekt GT oraz systemem ERP Navireo
- automatyczne wystawianie dokumentów handlowych (faktury, paragon, zamówienie, faktura proforma)
- wybór momentu, w którym należy wystawić dokument handlowy. Po stworzeniu rezerwacji, przy zmianie statusu rezerwacji lub po zmianie statusu płatności.
- Wysyłka dokumentów do klientów w formie załączników do wiadomości e-mail
- powiadomienia dla pracowników o wystawionych dokumentach sprzedaży dla konkretnej rezerwacji. Wiadomości e-mail mogą być wysyłane na współny adres firmowy lub na indywidualny adres pracownika.
Własna strona www
- tworzenie strony wizytówkowej dla gabinetu (adres generowany jest na bazie nazwy firmy)
- możliwość zamieszczenia na stronie do trzech formularzy rejestracji
- opcja dostosowania treści i wyglądu opisu wyświetlanego na stronie wizytówkowej
- możliwość dostosowania logo gabinetu i baneru. Edycja danych kontaktowych w rodzaju godzin otwarcia gabinetu, numeru telefonu czy adresu
- możliwość dodania na stronę odnośników prowadzących do konta firmy na Facebooku i Instagramie.
- pozycjonowanie strony (SEO) – dodanie meta tytułu i meta opisu lub możliwość skorzystania z tekstów wygenerowanych przez Lekarz Plus